Klantcases
Referenties
"De aanschaf van MOOR heeft ervoor gezorgd dat alle meldingen en vergunningen van de nuts- en telecombedrijven volledig, juist en goed beheersbaar in beeld zijn gekomen. Meer grip op de ondergrond dus, wat zorgt voor een betere afstemming tussen alle partijen; hierdoor weer minder klachten van burgers en winkeliers."
"De communicatie met de netwerkbedrijven gaat veel sneller en efficiënter. Intern plukken wij hier ook de vruchten van. Wij krijgen nu vaker de kans om werk met werk te maken. In tijden van bezuinigingen mooi meegenomen. Sinds MOOR is ook de omzet gestegen, omdat nu alle graafmeldingen worden afgerekend."
"Tijdig inzicht in elkaars plannen geeft mogelijkheden tot efficiënte samenwerking. Toekomstgericht samenwerken met zoveel mogelijk graafrust tegen lage maatschappelijke kosten begint met tijdige afstemming. De samenwerkende gemeenten willen daarin een coördinerende rol oppakken en doen dit samen met MOOR."
"Het WoW Portaal® zorgt voor veel positieve geluiden vanuit de medewerkers. Teruggaan naar de oude situatie zou echt als een stap terug voelen. Onder andere het kaartgebaseerd werken ondersteunt enorm in de tracévoorbereiding om snel te bepalen welke vergunning verlenende instanties we tegen gaan komen.”
"Ik ben zeer tevreden over het werken met het MOOR Platform®, het werkt fantastisch en is zeer gebruiksvriendelijk. Ten opzichte van de vroegere papieren afhandeling van vergunningen en instemmingsbesluiten is het MOOR Platform® een verademing. Ook de financiële afhandeling van werken en vergunningen is goed geregeld."
"MOOR biedt de structuur waar netwerkbeheerders en gemeenten behoefte aan hebben, zodat processen eenduidig en transparant doorlopen kunnen worden."
"Door de invoering van MOOR is er in de gemeente Wageningen meer grip en overzicht ontstaan op kabels en leidingen beheer. Hierdoor is ook duidelijker wat de opbrengsten zijn voor degeneratie van de verharding. Waarde vermindering van je areaal wordt hiermee voorkomen."
"Ik ben zeer tevreden over MOOR. Naast het inzichtelijk hebben van meldingen is de afhandeling van vergunningen nu veel efficiënter dan vroeger. MOOR voorkomt onnodig papierwerk en heen en weer gebel. Verder ben ik zeer te spreken over de MOOR Helpdesk. Vragen worden altijd snel, correct opgepakt en afgehandeld. Echt opvallend goed!"